GYAKORI KÉRDÉSEK
Hogyan tudok regisztrálni?
Nagyon egyszerűen! A „Fiókom” gombra kattintva meg kell adnia nevét, e-mail címét és egy jelszavát, és ezután már a tagjaink között üdvözölhetjük!
Hogyan juthatok hozzá a Nekem tetsző kiadványhoz?
Nagyon egyszerűen! Értékesítőink folyamatosan járják az országot, de ha esetleg elkerülték egymást és vásárolni szeretne, kérjük, írjon az info@flyeradvertising.hu címre, vagy indítson egy vásárlást a weboldalunkon (Termékek) és küldjük a kollégákat!
Ajándéknak is megvásárolhatom?
Természetesen! A kuponfüzet nem névre szóló, így bárkinek megvásárolhatja!
Hol és hogyan tudom beváltani a kuponokat?
A jegyeket tartalmazó brosúrából, illetve a weboldalunkon található kereső segítségével pontos tájékoztatást kap a folyamatosan frissülő beváltóhelyek listájáról.
Egyesével is áruljátok a kuponokat?
Nem, kizárólag teljes brosúrákat értékesítünk.
Hány darab kupont tartalmaz a kuponfüzet?
Összesen 10 darab univerzális kupon található benne.
Rajtatok keresztül is tudok helyet foglalni?
Mi csupán a kedvezményt értékesítjük, foglalni a Partnerek elérhetőségein tudsz!
Nem használtam fel az összes kupont a brosúrában. Mit tegyek?
Mivel sem a komplett brosúra, sem a kuponok nem névre szólóak, így nyugodtan lepj meg vele valakit!
Kicsúsztam a kupon felhasználási idejéből. Mit tegyek?
Ha lejárt a felhasználási ideje, sajnos nem tudod beváltani és sem visszavásárolni sem meghosszabbítani nem áll módunkban!
Nem találom a kérdésemre a választ!
Semmi gond! Írj nekünk az info@flyeradvertising.hu címre és 3 munkanapon belül választ kapsz a kérdésére!