GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudok regisztrálni?

Nagyon egyszerűen! A „Fiókom” gombra kattintva meg kell adnia nevét, e-mail címét és egy jelszavát, és ezután már a tagjaink között üdvözölhetjük!

Hogyan juthatok hozzá a Nekem tetsző kiadványhoz?

Nagyon egyszerűen! Értékesítőink folyamatosan járják az országot, de ha esetleg elkerülték egymást és vásárolni szeretne, kérjük, írjon az info@flyeradvertising.hu címre, vagy indítson egy vásárlást a weboldalunkon (Termékek) és küldjük a kollégákat!

Ajándéknak is megvásárolhatom?

Természetesen!  A kuponfüzet nem névre szóló, így bárkinek megvásárolhatja!

Hol és hogyan tudom beváltani a kuponokat?

A jegyeket tartalmazó brosúrából, illetve a weboldalunkon található kereső segítségével pontos tájékoztatást kap a folyamatosan frissülő beváltóhelyek listájáról.

Egyesével is áruljátok a kuponokat?

Nem, kizárólag teljes brosúrákat értékesítünk.

Hány darab kupont tartalmaz a kuponfüzet?

Összesen 10 darab univerzális kupon található benne.

Rajtatok keresztül is tudok helyet foglalni?

Mi csupán a kedvezményt értékesítjük, foglalni a Partnerek elérhetőségein tudsz!

Nem használtam fel az összes kupont a brosúrában. Mit tegyek?

Mivel sem a komplett brosúra, sem a kuponok nem névre szólóak, így nyugodtan lepj meg vele valakit!

Kicsúsztam a kupon felhasználási idejéből. Mit tegyek?

Ha lejárt a felhasználási ideje, sajnos nem tudod beváltani és sem visszavásárolni sem meghosszabbítani nem áll módunkban!

 

Nem találom a kérdésemre a választ!

Semmi gond! Írj nekünk az info@flyeradvertising.hu címre és 3 munkanapon belül választ kapsz a kérdésére!